Lekáreň pohotovosť

Podnikatelia v Šali

Kultúrne podujatia

Kino

Denné menu

INZERCIA

Kontakt: 
 
salaonline.sk@gmail.com
 
Všeobecné obchodné podmienky
 

I. Všeobecné ustanovenia

1. Prevádzkovateľom internetového portálu www.salaonline.sk je WIF, s.r.o., Hviezdoslavova 3, Šaľa ("Prevádzkovateľ"), ktorý je oprávnený poskytovať reklamu na www stránke tohto portálu.


2. Objednávateľ reklamnej kampane (ďalej len "objednávateľ") je fyzická osoba, fyzická osoba podnikateľ alebo právnická osoba, priamy zákazník alebo sprostredkovateľská reklamná či mediálna agentúra.


3. Tieto všeobecné obchodné podmienky poskytovania reklamných služieb ("VOP") sú záväzné pre všetky objednávky reklamy na internetovom portáli www.salaonline.sk a podmienky tu ustanovené je možno meniť len vo forme písomnej zmluvy medzi objednávateľom a poskytovateľom reklamy,  alebo vo forme objednávky.

 

II. Objednávka reklamy

1. Objednávateľ môže objednať reklamu/poskytovanie reklamných služieb na portáli na základe písomnej objednávky. Objednávka nadobúda právnu záväznosť okamihom písomného potvrdenia obidvomi stranami. Objednávka reklamy musí byť vyhotovená písomne (musí byť podpísaná), alebo vo forme e-mailu a musí byť doručená prevádzkovateľovi. 


2. Prevádzkovateľ vyznačí prijatie objednávky v písomnom vyhotovení a potvrdí objednávku pripojením podpisu kontaktnej osoby s uvedením dátumu a doručí kópiu takejto objednávky späť objednávateľovi. V prípade objednávky doručenej prostredníctvom emailu na adresu kontaktnej osoby prevádzkovateľa, prevádzkovateľ bezodkladne vykoná potvrdenie prostredníctvom emailu. Momentom potvrdenia objednávky oprávnenou osobou prevádzkovateľa nadobúda objednávka právnu záväznosť.


3. Riadne podpísaná a doručená objednávka sa na účely týchto VOP ďalej považuje za dohodu o zverejnení reklamy.


4. Dodanie prípadných reklamných podkladov a ďalšie náležitosti objednávky ako aj určenie technických parametrov internetovej reklamy, určenie časového rámca, konkrétnej podoby a formy reklamy,  sa riadi na základe dohody medzi poskytovateľom a objednávateľom, pričom táto sa vyznačí v objednávke.

 

III. Zodpovednosť za obsah reklamy

1. Objednávateľ je zodpovedný za obsahovú stránku internetovej reklamy a zaväzuje sa prevádzkovateľovi nahradiť škodu vzniknutú v dôsledku zverejnenia reklamy a porušenia povinností vyplývajúcich z nárokov akejkoľvek povahy uplatňovaných voči nemu tretími osobami. Ide o uplatnenie nárokov v  súvislosti s porušením zákonov upravujúcich nekalú súťaž, autorské právo, ochranu spotrebiteľa, reklamu ako aj iných právnych predpisov.


2. V prípade, že objednávateľ dodáva už vyhotovenú reklamu, prevádzkovateľ nezodpovedá za kvalitu reklamy.

 

IV. Práva prevádzkovateľa

1. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť poskytnutie reklamy a od dohody odstúpiť aj po potvrdení objednávky najmä, ak:
    
   1.1. reklama je v rozpore so zákonmi, alebo inými všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR,
   1.2. reklama nie je v súlade s dobrými mravmi,
   1.3. reklama svojou kvalitou alebo obsahom nezodpovedá záujmom prevádzkovateľa,
   1.4. od objednávateľa, ktorý má neuhradené záväzky voči WIF, s. r.o., prípadne pozastaviť plnenie až do zaplatenia dlžnej sumy.

2. Odmietnutie poskytnutia reklamných služieb nadobúda účinnosť okamihom, kedy prevádzkovateľ doručil objednávateľovi informáciu o tejto skutočnosti spôsobom akým bola vyhotovená samotná objednávka.


V. Cenové a fakturačné podmienky

1. Ceny za zverejnenie reklamy vyplývajú z Cenníka platného v čase uzatvorenia dohody, alebo sú výsledkom aktuálnej akciovej ponuky, alebo sú výsledkom dohody medzi prevádzkovateľom a objednávateľom. Pričom dohodnutá cena sa vyznačí v príslušnej objednávke. Firma nie je platca DPH.
2. Platobné podmienky sú výsledkom dohody medzi prevádzkovateľom a objednávateľom a sú vyznačené v objednávke.


VI. Storno podmienky

1. Ak sa objednávateľ rozhodne z akéhokoľvek dôvodu zrušiť už potvrdenú objednávku pred, ale aj po spustení internetovej reklamy, je povinný túto skutočnosť oznámiť prevádzkovateľovi písomne alebo emailom s presne určeným dňom ukončenia a tým uvoľnenia reklamného priestoru. Prevádzkovateľ v takomto prípade neúčtuje storno poplatok.

 

VII. Reklamácie

1. V prípade vady poskytnutej reklamy spôsobená prevádzkovateľom, je objednávateľ oprávnený požadovať primeranú zľavu z ceny reklamy. Musí existovať príčinná súvislosť medzi chybou prevádzkovateľa a škodou vzniknutou objednávateľovi.


2. Objednávateľ je povinný uplatniť si reklamáciu do 14 dní od momentu, kedy sa preukázateľne stala chyba zo strany prevádzkovateľa, inak nárok z reklamácie zaniká.


4. Za chybu na strane prevádzkovateľa sa nepovažujú výkyvy v návštevnosti internetového portálu www.salaonline.sk, ak bude splnený rozsah reklamy podľa záväznej objednávky.


5. Zľava z ceny sa uplatňuje formou dobropisu.


6. Námietky voči vystaveným faktúram je povinný objednávateľ písomne uplatniť u prevádzkovateľa do 7 kalendárnych dní po doručení faktúry inak sa na námietku neprihliada.

 

VIII. Záverečné ustanovenia

1. Objednávateľ uznáva záväzky založené touto zmluvou voči Prevádzkovateľovi čo do dôvodu a výšky dňom vystavenia objednávky.


2. Tieto VOP ako aj všetky právne vzťahy s nimi súvisiace a z nich vyplývajúce, sa riadi právnymi predpismi SR a to najmä zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Rozhodné právo pre dohodu o zverejnení reklamy je právo SR.


3. Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy/dohody o zverejnení reklamy uzatvorenej medzi prevádzkovateľom a objednávateľom.


4. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto Všeobecné obchodné podmienky jednostranne meniť, pričom pre platne uzatvorený zmluvný vzťah medzi prevádzkovateľom a objednávateľom sú záväzné aktuálne VOP.

5. Prevádzkovateľ je oprávnený Cenník jednostranne meniť a aktualizovať.


6. Tieto Všeobecné obchodné podmienky poskytovania reklamných služieb sú platné od 23.2.2015.


Radíme

Vláda prijala nové opatrenia, v obchodoch a MHD budú povinné respirátory

Publikované Sala Online, 01.03.2021 - 11:22Vláda prijala nové opatrenia, v obchodoch a MHD budú povinné respirátory

Vláda prijala nové opatrenia, ktoré majú počas nasledujúcich troch týždňov od 1. do 21. marca znížiť mobilitu, spomaliť šírenie in...

Na očkovanie sa môžu prihlásiť aj predavači či vodiči MHD

Publikované Sala Online, 27.02.2021 - 13:55

Na Slovensku aktuálne prebieha očkovanie učiteľov do 55 rokov vakcínou od spoločnosti Astra Zeneca.   Rezort zdravotníctva zverejnil informáciu, že na očko...

Sociálna poisťovňa informuje: Ako si vybaviť potvrdenia v súčasnej pandemickej situácii

Publikované Sala Online, 22.02.2021 - 13:19

V aktuálnej situácii fungujú pobočky Sociálnej poisťovne podľa tzv. covid semaforu v červenom režime, teda sú pre osobný kontakt zatvorené.   Obyvatelia s...


Zobraziť všetky články →

SalaOnline pre ženy

ÚVZ: Upozorňuje na silikónovú formu na pečenie muffinov

Publikované Sala Online, 25.02.2021 - 15:41ÚVZ: Upozorňuje na silikónovú formu na pečenie muffinov

Úrad verejného zdravotníctva (ÚVZ) SR upozorňuje na silikónovú formu na pečenie muffinov z Číny.   Do rýchleho výstražného s...

V galantskej nemocnici sa narodilo viac chlapcov

Publikované Sala Online, 01.02.2021 - 18:33

V Nemocnici Svet zdravia Galanta sa počas minulého roka uskutočnilo 1131 pôrodov. Najviac bábät...

Rozmiestnili kontajnery na bioodpad. V domácnosti sú najlepšie odvetrávané nádoby

Publikované Sala Online, 28.01.2021 - 18:21

Triedenie a zber kuchynského odpadu si ako prví v Šali vyskúšajú obyvatelia Sídliska Váh. ...


Zobraziť všetky články →

Odporúčame

Tipy k respirátorom

Publikované Sala Online, 02.03.2021 - 19:58Tipy k respirátorom

Ministerstvo zdravotníctva zverejnilo niekoľko užitočných tipov k respirátorom. Odpovede spracoval Úrad pre normalizáciu, metroló...

Mesto poskytne dotácie v oblasti športu i kultúry

Publikované Sala Online, 22.02.2021 - 19:16

Pôsobíte v Šali v oblasti športu či kultúry? Využite možnosť požiadať o poskytnutie d...

Súťaž o knihu ŠAĽA plnú krásnych fotografií

Publikované Sala Online, 21.02.2021 - 19:23

Snaha vedieť, byť múdrejší, osvojovať si poznatky, stávať sa lepším, dokonalejším. Atmosféra mesta, ...


Zobraziť všetky články →


Anketa

Čo považujete za najväčší nedostatok predstaničného priestoru?



Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Súhlasím Viac informácií