Rozhodnutia na zaplatenie miestnych daní a poplatku za odpad sa šalianskym domácnostiam priebežne doručujú.
Mnohí Šaľania si už rozhodnutia o miestnych daniach a poplatkoch na tento rok už prevzali, niektorých to ešte len čaká.
Radnica doručuje rozhodnutia obyvateľom do vlastných rúk a to prostredníctvom poverených osôb.
Rozhodnutia doručujú poverené osoby v pracovných dňoch a aj počas víkendov. Doručovatelia sa pokúsia odovzdať výmery osobne dvakrát, následne ich uložia v klientskom centre mestského úradu, kde si ich môžu občania prevziať v rámci úradných hodín.
„Občania, ktorí majú zriadené elektronické schránky, dostávajú rozhodnutia automaticky v elektronickej forme. Prosíme preto týchto občanov, aby si svoje elektronické schránky skontrolovali,“ povedala Erika Kollerová z mestského úradu.
V prípade, že elektronické schránky občania nemajú aktivované, vytvárajú sa tzv. listinné rovnopisy rozhodnutí s autorizačnými doložkami. Pečiatka a podpis, ako ich poznáme, sú nahradené elektronickou poštou. Spôsob podpisu – autorizácie sa nachádza na položke o autorizácii.
Občania môžu miestne dane uhrádzať v troch splátkach určených v rozhodnutí, a to v hotovosti v pokladni MsÚ v Šali (klientske centrum) alebo bezhotovostne na číslo účtu, ktoré majú uvedené v rozhodnutí.
Zdroj: Mesto Šaľa